Groene smoothie spinazie met frambozen

image

Deze smoothie is zeker een aanrader! Heerlijke smaken. Ik dacht dat de combinatie niet echt goed zou zijn, maar met een half banaantje is het top!

Wat heb je nodig:
– diepvries bladspinazie (250 gram)
– 2 handjes bevroren frambozen
– halve citroen
– 1/2 banaan
– lactosevrije yoghurt
– honing/stevia/water naar believen
– chiazaadjes voor de afwerking

Bereiding:
Het bevroren fruit en de spinazie haal ik de avond voordien uit de diepvriezer. Dit doe ik omdat ik een goedkope blender heb die geen ijs kan cruchen.

Neem de blender en doe alle ingrediënten erbij. Mix en proef. Indien je wenst kan je honing of stevia toevoegen. Ik vind hem lekker puur.

Giet de smoothie uit en bestrooi met chiazaadjes

Geef een reactie

