Allen naar Antwerpen!

Dit weekend was er een glutenvrije pagina in de gazet van Antwerpen!! Ik heb deze met plezier gelezen en kreeg zin om nog wat adresjes te ontdekken in de koekenstad.
Ik ben helemaal in mijn nopjes!

Gusta is een gluten- en lactosevrije winkel die haar 1 jarig bestaan viert! Als je deze zaterdag gaat krijg je een goodiebag… ben zeer benieuwd. Ik ben al een paar keer in de winkel geweest. Goede producten, behulpzaam en vriendelijkheid zijn hier aanwezig.

De koffiebar ‘City Coffee’ is gestart met een glutenvrij ontbijt!! Moet ik dringend eens uittesten.

Het is wel leuk dat er meer en meer aandacht komt voor mensen met een voedselintolerantie/allergie. Het is gewoon heel vervelend als je gaat eten met vrienden. Altijd eerst kijken of er wel iets op het menu staat dat je mag eten. Even bellen om te vragen of ze glutenvrij kunnen serveren.

Zou de droom werkelijkheid worden dat je je geen zorgen meer moet maken waar je op restaurant gaat? 🙂

image

Hier nog wat linken:
Murni pop-up-bistro
GUSTA
City coffee
Orso glutenvrije pizzeria

Geef een reactie

